Ernst+jordgubbar..

Planen på att åka och bada idag sprack....

Albin den lille stackarn hade feber och snor i hela ansiktet när han vakna i förmiddags...:(
Han spenderade dagen inne då vi har det ganska svalt här!!

Jag och Anton var ute vid vår lille pool, han badade och jag målade om 2 stolar. Svettigt värre, så det blev ett bad efteråt;)

Nu ikväll lyxade vi till det med smarrig efterätt!!!
'


Flädermarinerade jordgubbar med  maränger och vaniljglass!!

Mumsigt värre:D

Kollade på sommar med Ernst...hmm vet egentligen inte vad jag tycker om han???Bra idèer men lite mycket ibland eller??

Nu ska golven städas innan The killing börjar!!


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Här vaknade vi också med feber idag. Måns den lille stackaren, fast jag tror att det är från hans 18 månaders spruta som han fick förra veckan...något försenat eftersom han är 22 månader!!



Ernst och The Killing missade jag.....glömmer tv:n när det är fint väder. Får väl se på tv4play när Måns vilar!

2011-07-01 @ 09:13:30
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0