Sola & bada :)

Fattas bara en Piña Colada;)

Men det gör inget...Fick en underbar dag med BÄGGE mina pojkar!! Fick även med mig en "nanny" dvs barnens kusin Elin:D

Vi hämtade upp Anton i husvagnen, där han varit några dagar:) Promenerade ner till kantarellen, och åt lunch innan vi intog kantarellbadet!!

Det är 12° i havet!! Så mycket bättre och varmare att bada i pool!!!


Mina badpojkar...en surar över kameran och den andre bara ler!!

På vägen tillbaka till campingen blev det glass, på OTTOS:)

Provade 2 nya smaker för mig idag- kokos/kola & Brownie;) Jättegoda!!

Sitter nu här med lite röd rygg..ajajaj.. hittar inte min after sun... får nog bli en ny (igen..) Tips någon??



Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0