Många

födelsedagar nu i dagarna...:)

I går svärfar-Grattis

Idag Albins flickvän 1 år-Grattis

Idag Micke-40år-Grattis

I morgon storebror-Grattis

Fredag--??? tror inte jag vet ngn...

Lördag-Mormor 90 år-Grattis

Måndag-Kusin Jonas 21år Grattis

och fler nästa vecka..

Mycket kalas nu;)


Idag ska jag och Albin baka bullar-hmm eller jag iaf;)

I eftermiddag hoppas jag på fint väder- så lite penseèr kan komma i jord & kruka...Kanse dax att ta in snöskyfflen
oxå...

Ikväll blir det föredrag med allas vår
 "Fredde" från Solsidan-dvs JOHAN REHBORG

bild från tv4.

Ska bli spännande!!


Kommentera Mera
Postat av: Madde

Rätt komiskt att jag valde denna bild, då det handlade en del om gumpen;D

2011-03-30 @ 21:09:50

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0