Så fel det kan bli...

Min tanke var ju att det skulle vara lite navy över det hela och tyckte att priset va väldigt ok!!

Röda chinos, solbränd och en vit topp/skjorta och ett par sandaler.....


Tyckte att 99:-på H&M va väldigt ok för en föräldraledig mamma....De röda ser ju somrigt röda ut eller???

Ja här sitter jag nu efter att ha provat mina KNALL ORANGEA CHINOS....????:(
Känner mig som en gammal Televerket gubbe....
SÅ synd då de passade jättebra! Vågar man byta till de blåa....?? De kanske är babyblåa;)

De får nog bli retur och min jakt efter ett par RÖDA fortgår...Tips?

Kommentera Mera
Postat av: Caroline

Men dom var väl coola ;) kram

2011-03-22 @ 20:55:58
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0