Sköna söndag med sommartid...

Fick en ordentlig sovmorgon idag!!tack darling♥

Barnen åkte efter lunch till mormor/ med farfar :)
Och jag fick ngra timmar att hjälpa till med att slipa spackel och röja på ovanvåningen. Håller på med hallen nu däruppe och den är stooor.... Men oxå det sista rummet :)

Anton kom hem och skulle oxå snickra :


Ett leksaksbord till sin lillebror:D Syskonkärlek när den är som bäst♥


Idag blev det tacos till middag och då vi har en hund(albin) som tigger mat i sin gåstol så fort vi äter;) jodå så Albin fick oxå äta tacos idag- iaf ett bröd;)


Lycklig:D

Nu bakar jag piroger som jag fick tips av en annan bloggare!! Smidigt att ha i frysen när hungern faller på! Säkert bättre än Billy`s...
Receptet hittar Ni här. Jag tog i lite morötter och champinjoner oxå, skippade sesamfröna, tog lite oregano på toppen ist.

Apropå mat så tyckte Anton att jag skulle börja jobba på hans förskola- men inte som fröken utan i köket-så de andra barnen fick smaka min goda mat!!! Tack min sötnos:) Det värmer ett mammahjärta att höra sådana ord♥

Kommentera Mera
Postat av: Ana

mysigt... skönt med en sovmorgon=) sånna fina kommentarer från sina barn är alltid älskade!

2011-03-28 @ 10:09:26

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0