The Reef

äntligen kom vi till PIRATBADLANDET!!!  The Reef

Det blev lunch på en restaurang "det gule pakhus" Tänkt picknick men regnet öste ner-Så tacksam för plan B!! God lunch och piratlappspyssel..

Fick våra rum 2 timmar tidigare- tack tack..

Upp och kolla in rummet-jättefint:)

Sen gick jag & Anton " Tant Elsas skattejakt" Fick kännedom om hotellet och såg oss omkring.. Vi klarade skattjakten och fick  tillgång till skatten:) En guldpeng blev vår;)

Upp på rummet, hoppade i badkläder och flip-flop som man fick :) Nu skulle det badas- tjoho!!:)

Och vi badade, sköt med piratkanoner, mörker vattenrutschkana, våg maskin, simmade i strömmar, badade bubbelpool och hade det jätteroligt!!

Efter bad blev det pannkaksparty, lek och film i lekrummet. Vilka pannkakor och allt man kunde få till:) MUMS!! Chokladsås, sylt, strössel, cocos, glass, ja allt gott typ:D
Softade mätta framför Scooby Doo..

Upp i duschen och fix för en karibisk buffè!! Ingen hit för mig men spagetti till Anton var en höjdare! En balongblåsande clown kom, liksom 2 pirater under middagen:) Allt för barnen!!


Anton var jättetrött när vi kom upp på rummet, slockna direkt!! Nu ska jag göra honom sällskap;) Vi har en dag full med äventyyr imorgon oxå!! Ses då;)

Kommentera Mera
Postat av: Michan

Å gud vad jag är avundsjuk på er, allt ser helt underbart fantastiskt ut. Världens drömm för en själv och sina barn.

Ha en underbar fortsatt resa.

2011-05-16 @ 21:05:21
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Åsa NYman

Halloj! Åh vilken resa...jag var tvungen att avbryta pga av att jag åkte på en rejäl magsjuka. Som tur var trodde ju Algot att alla barnen skulle åka när vi åkte. Så himla ledsen för hans skull. Jag får ta den turen ensam sen med honom.... Visst var det väl du som kom upp med Dimor till mig? Om du skickar din adress så skickar jag tillbaka dem till dig. Å tack underbara för hjälpen//Å

2011-05-18 @ 10:03:08
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamma

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0