Idag ska staken

och stjärnorna upp i fönstrena!! Putsar fönster och fejjar.... Men saknar något....Jo en del av mina köksgardiner är borta med vinden!!!(eller på vinden..) 3 delar hittade inte den 4 :( Längtar till nästa jul då JAG SKA HA ALLA SAKER SAMLADE PÅ ETT STÄLLE!!!




Men som tur är hittade vi mer av tyget och sömmerskan va här precis och erbjöd sig sy en ny cafegardin när den snälla dottern beklagade sig över den försvunna gardinen;)



Förkylningen är bättre men inte bra!! Tänkte försöka bli av med den genom att i kväll smaka:




Årets Blossa glögg-med kaffe smak! Någon som smakat??


Trevlig helg♥


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Störigt att bli av med gardiner, tur ni löste det.

Glöggen intar jag på söndag, så än har jag inte provsmakat någon.



Smaken är som baken, inte alltid man tycker lika om saker och ting. Men för mig är det inte heller nån julgrej.



Kram

2011-11-25 @ 18:00:22
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0