Kaos var bara

förnamnet när vi kom hem igår...


Övre listen på frysen hade vikit sig..  På hyllan blåbär....som tinat och runnit ner i isbitshålet och ut på framsidan av frysen och ner på golvet....

Städa!! med 2 lite dagis trötta barn :( suck!!
BLÅTT överallt-kom köp blåbär typ;)

Skrubba, skrubba, hälla vatten-rinna utanför!!Tacksam över mitt svarta klinkergolv!!! rinna under side by side...
dra ut städa, torka damm när man ändå håller på...

Jaja nu är där julastädat både i och under ja överallt!!:) Alltid ngt positivt!!

Under tiden kycklingfilè i ugnen.

Äta middag och vad händer? jo jag tar en bit kycklingfilè i munnen och Vad hittar vi väl här???

Jo ett litet KYCKLINGBEN!!!!! ca 1-2cm långt

fy fan...Man vill bara spotta rätt ut!! Fick springa till vasken!! BLÄÄÄ!! (jag är jue inte äckelmagad inte...)

Mamma varför håller du dig för munnen??


Usch!!! Ska man ringa och gnälla? orka??


Träna och ja bara att inse att mitt vänstra knä inte är ok:(

Kändes så skönt att sluta tidigt i går-men i efterhand skulle jag nog aldrig gått upp ur sängen...

TGIF today!!!




Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0