Föräldraledighet slut...

Ja idag tog min sista? föräldraledighet slut....Skrev in mig på AF och ska börja leta arbete...har dock ingen brådska då Albin ska skolas in och att det ska fungera.

Vi besökte hans kommande avdelning idag- Han hade kunnat stanna där och leka hela dagen kändes det som...fick dra han från makaronerna:)

Eftermiddagen spenderade vi i kyrkan på vardagsgudstjänst. (Anton lycklig då han fick starta klockringningen) Fika o bus i församlingshemmet efteråt.

Mitt i allt stoj fick jag ett spännande samtal...får se vad det leder till;) Helt klart av intresse iaf:) 2 samtal till har det blivit under kvällen... :D



Kommentera Mera
Postat av: Emelie

Åh vad fort det gåt! Verkar ju kunna bli en riktig dagiskille av honom. Kram!

2011-09-17 @ 23:54:44
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0