Wordfeudad!!!

Ett roligt och mycket beroendeframkallande spel:):)

Precis som många andra spelar jag...Förlorat mycket eftersom jag först igår förstod innebörden av de färgade fälten;) (blondinvarning- oh yes) Men det bjuder jag på;)

Men ibland får man till det:


Va bara tvungen att ta kort på mitt high score- så någon tror mig...

Annars har helgen varit tom...Ja visst det är skönt med en helg utan Anton, men otroligt tomt här hemma.... Han har varit i Åhus, lekt och hjälpt farmor&farfar!

Därför fick han stanna hemma idag♥ Mys. Blir nog en promenad till ankorna i eftermiddag, solen skiner och jag måste gå väck lite träningsvärk... eller ganska mycket;)



Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Bjuder på den, en dum blondie som jag har inte fattat de färgade rutorna. Vad betyder dem?

2011-09-19 @ 17:28:07
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Manilla

Jag fastnade i detta idag... :) har lite ont här o var också!

2011-09-19 @ 19:13:31

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0