Tror min freddag den 13:e är en vecka sen...

Att sitta på toaletten och höra ett krasch.... Då vet man att morgonen är förstörd:(  En blandning av juice o glas i kras o en Albin som säger OJ-BooM möter mig i köket....

Inte riktigt pigg på detta idag:(
Huvudet dunkar o gör ont-sprängfulla bihållor.

Sopa glasskärvor, torka, dammsuga o torka klibbiga golv...

Nu hoppas jag på en klar förbättring!! kan inte bli sämre iaf.



Kommentera Mera
Postat av: Emelie

Haha, ja men vad kul. Frågade Milton när jag läst vad du skrivit om han hade träffat någon och visst hade han träffat Anton som är sex år. Ja själv satt jag i bilen i en halvtimme med ledsen lillebror och väntade ;-).

Trevlig helg, kram!!!

2012-04-21 @ 00:15:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0