Antons namnsdag

har det varit idag, inget att fira...?? Jo, man ska alltid se till att finna de små guldkornen i vardagen;)

Vi har varit hemma idag och softat.. Mina bihåler är fulla...:( Ngn som har ett bra tips!!??

Efter lunch begav vi oss till staden för lite ärrenden...Willys, Rusta, Leksaksaffären...

Stannade på Konditori Boulevard när vi körde hem.

Namnsdagsfika blev det:)

Anton tog en av sina favoriter- en bit prinsesstårta

ja, ja jag åt semla...;)


och Albin negerboll.



Kommentera Mera
Postat av: caroline

Mumsigt <3 och lyxigt <3

2012-01-17 @ 20:42:57
URL: http://omjustingenting.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mums vad gott!!!

Jag la precis in länken, kunde inte göra det hemifrån igår via den där kassa appen i min iphone men nu så finns det en länk :-).

Kram!

2012-01-18 @ 08:00:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0