pysslat lite

 
 
Har ju funderat på vad jag skulle ha på pelarbordet på ovanvåningen och sett lite roliga julgranar på några andra bloggar, så idag letade jag fram några av de gamla tidningarna vi hittat här i huset under renoveringen.
 
En Expressen och en Kristianstadsbladet från 1965 fick det bli :)
Lite roligt att läsa dessa tidningar- den första svenska siamesiska tvillingen räddad, 2,95:-/kilot för gurkan och månadslöner på 1200:-...
 
Resultatet då ??
En tidningsgran av Expressen anno 14/5 1965.
 
Stjärna av K-bladet.
Knappt jag våga men jag provar bara med mässing ljusstakarna ( som sambon hatar o jag är skeptisk mot)
Men med granen och några "nygamla" julgranskulor blev det lite tidsenligt på bordet.
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Jättefint!!!

2013-12-10 @ 03:03:50

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0