Jag är så kass...

på shopping just nu ...:( 
 
3 timmar i lördags på Väla och 2 timmar i Krstd idag efter ett besök hos frissan.....
 
Vad resultera det i ??
 
Ett par chinos på gina...
 
Haa ha snacka om kontraster jämfört med mitt förra inlägg :o 
 
Behöver verkligen kläder och skor ..suck! '
 
Kanske skulle skaffa en personal shopper- kan man få rut på det??
 
Med ny router så ska det nätshoppas i kväll -Oh yeah

Kommentera Mera
Postat av: Cissi

Alltid svårast att shoppa till sig själv ;)

2014-04-03 @ 19:47:10
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Emlan

Haha, där fick du till det!
Jag kan tipsa om världens bästa ( enligt mig och många andra) tights/leggings. Märket heter avet och dom är heltäckande mikrofiber. Säljs bl.a. På 62 kvadrat i stan. Helt underbara och beroendeframkallande!

Svar: japp visst fick jag till det bra;) Typiskt mig att när jag verkligen behöver handla o plånboken tillåter så hittar jag inget... när de e tvärtom hittar jag hur mycket som helst...
Madde

2014-04-03 @ 19:49:51

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0