Äntligen fick jag barnen att äta

kycklingfilè!!!
 
Förra veckan provade vi ju att göra ett recept från Matplatsen på chipsgratäng!!
Resultatet blev gott men inget WOW!!
Inte ens chips i maten får mina barn att äta kycklingfilè..... :(
 
Att jag nu idag provade ännu ett tips på just kyckling,,,,, - hur tänkte jag nu?? (mina stackars magra barn...)
 
Men tro det eller ej - Det gick hem!!!! :O
Nu sa jag iofs bara att det var kött ;) kanske därför?!?
 
Men iaf gjorde jag

 
Oreganokyckling
Söner, sambo & svärfar åt med god aptit!! Klyftisar och haricots verts blev det till.
Och när Anton säger god sås , kan vi ha denna maten imorgon igen då tolkar jag det som toppbetyg på maten :))
 
 
P.s jag gjorde nog dubbelmängd med sås...D.s
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0